EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif

  • masa pelepasan:2024-04-28 17:26:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:81
  • Penerangan pantas:

    Euk,Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambata

Kandungan artikel

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.

EukBefore loading, and transporting goods the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Teluk IntanOperasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.


EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif



When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Semasa operasi, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi, bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

penyelamatan peralatanKebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, explaining some basic knowledge,EukJembatan naik Huangshi,EukJembatan penerbangan tetap hidraulik, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, memilih yang diketahui,EukFixed boarding bridge, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif



Blok brek peralatan.

sistemAdakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

Untuk mencegah reaksi kimia dan perubahan dalam prestasi minyak hidraulik.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

EukKeperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.


DessieMaklumat produk lain
  • Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

    Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

  • VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

    VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

  • VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

    DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

  • DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

    DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

  • DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

    DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

  • Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

    Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

  • BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif memberi anda EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif oleh syarikat kami, perkhidmatan EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif. EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EukJembatan penerbangan tetap hidraulikPermohonan dalam rawatan intensif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!